На часу српског језика, код учитељице Љиљане Миросављевић,
рађена је анализа бајке „Кројач и див“ на један другачији начин, помоћу Kahoot алата који је
намењен за израду квизова, дискусија и упитника. Ученици су кроз игру
одговарали на питања везана за поменуту бајку. За одговарање на питања имали су
20 секунди, када време истекне и уколико није дат одговор ученици остају без
поена.
Питања која се постављају ученицима су затвореног типа и
обично имају један тачан одговор који
ученик треба да означи. Ученице су читале питања са монитора, а преко телефона
су давале одговоре. Одговори су означени различитим бојама и облицима. Ученици
на својим уређајима са којих приступају квизу имају приказане само одговарајуће
боје и облике везане за одговоре (без текста одговора) и бирају оно поље које
означава одговор за који сматрају да је тачан. Након сваког датог одговора
добијају повратну информацију о томе јесу ли одабрали тачан одговор, колико су
бодова освојили, ред на лествици према резултатима оцењивања и укупан број
бодова који су до сада освојили. Ученице су показале висок степен
заинтересованости за овакав начин рада.
На крају сваког теста учитељ/наставник има увид у то шта
ученици не знају, шта нису схватили и на чему треба да пораде. На овом часу је
примењено знање са семинара који се организују у оквиру стручног усавршавања.
Стручни сарадник
Драгана Живковић
Нема коментара:
Постави коментар