Осврт на претходну годину
Наша школа спада у ред малих школа по броју
ученика, али је једна од најстаријих у овом делу Србије и носи собом читав низ
специфичности у раду и организацији. Упркос свим проблемима и потешкоћама школа
је у протеклој години остварила значајне резултате у свим областима рада:
- Ученици осмог разреда остварили много боље резултате на завршном испиту него у претходне две године
- На крају школске године није било недовољних оцена
- Ученици постигли значајне успехе на такмичењима
- Ученици завршили школску годину са много мање изостанака
- Школа је промовисала све успехе ученика
- Наставници су остварили значајан напредак у стручном усавршавању
- Школа остварила добру сарадњу са месним заједницама и општином
- Постигнут висок степен транспарентности рада школе
- Остварена добра сарадња унутар и међу тимовима
Веома сам задовољна постигнућима у
протеклој школској години и надам се да ће овај тренд бити задржан у наредном
периоду.
Приоритети
у овој школској години
- Јачати педагошку компетенцију наставника, примену савремених метода и облика рада;
- Наставити са информатичким описмењавање наставника и применом информационих технологија у настави;
- Побољшати међуљудске односе и културу понашања у школи и ван ње;
- Подстицати и развијати социјалне вештине код ученикаконструктивно решавање проблема, толерантно понашање, ненасилна комуникација, солидарност, развијање другарства;
- Подстицати и развијати демократски дух, осећање припадности колективу и позитивног става ученика према школи;
- Пружати помоћ и подршку ученицима при избору даљег образовањеа, обуке и запослења;
- Ускладити Школски програм рада и Развојни план рада школе са потребама и условима рада школе, новим законским одредбама, потребама ученика, родитеља и локалне заједнице;
- Реализовати најмање по једно угледно предавање по наставнику;
- Подићи квалитет наставе на виши ниво подстицањем ученичке активности на часу и увођењем активне наставе наспрам традиционалне;
- Смањити број изостанака ученика уз ангажовање родитеља и локалне средине;
- Унапредити сарадњу са родитељима (боља информисаност, едукација);
- Усмерити и подстицати усавршавање наставника у струци, напредовање наставника у струци и припрему за полагање испита за лиценцу;
- Посебну пажњу посветити организацији слободних активности, такмичења ученика и селекцији и припремама ученика за такмичења вишег ранга;
- Већу пажњу посветити даровитим ученицима;
- Побољшати квалитет допунске наставе (редовност и обухват што већег броја деце).
Нема коментара:
Постави коментар