РЕЧ ДИРЕКТОРА

Осврт на претходну годину

Наша школа спада у ред малих школа по броју ученика, али је једна од најстаријих у овом делу Србије и носи собом читав низ специфичности у раду и организацији. Упркос свим проблемима и потешкоћама школа је у протеклој години остварила значајне резултате у свим областима рада:
  • Ученици осмог разреда остварили много боље резултате на завршном испиту него у претходне две године
  • На крају школске године није било недовољних оцена
  • Ученици постигли значајне успехе на такмичењима
  • Ученици завршили школску годину са много мање изостанака
  • Школа је промовисала све успехе ученика
  • Наставници су остварили значајан напредак у стручном усавршавању
  • Школа остварила добру сарадњу са месним заједницама и општином
  • Постигнут висок степен транспарентности рада школе
  • Остварена добра сарадња унутар и међу тимовима

Веома сам задовољна постигнућима у протеклој школској години и надам се да ће овај тренд бити задржан у наредном периоду.

Приоритети у овој школској години
  • Јачати педагошку компетенцију наставника, примену савремених метода и облика рада;
  • Наставити са информатичким описмењавање наставника и применом информационих технологија у настави;
  • Побољшати међуљудске односе и културу понашања у школи и ван ње;
  • Подстицати и развијати социјалне вештине код ученикаконструктивно решавање проблема, толерантно понашање, ненасилна комуникација, солидарност, развијање другарства;
  •  Подстицати и развијати демократски дух, осећање припадности колективу и позитивног става ученика према школи;
  • Пружати помоћ и подршку ученицима при избору даљег образовањеа, обуке и запослења;
  • Ускладити Школски програм рада и Развојни план рада школе са потребама и условима рада школе, новим законским одредбама, потребама ученика, родитеља и локалне заједнице;
  • Реализовати најмање по једно угледно предавање по наставнику;
  • Подићи квалитет наставе на виши ниво подстицањем ученичке активности на часу и увођењем активне наставе наспрам традиционалне;
  • Смањити број изостанака ученика уз ангажовање родитеља и локалне средине;
  • Унапредити сарадњу са родитељима (боља информисаност, едукација);
  • Усмерити и подстицати усавршавање наставника у струци, напредовање наставника у струци и припрему за полагање испита за лиценцу;
  • Посебну пажњу посветити организацији слободних активности, такмичења ученика и селекцији и припремама ученика за такмичења вишег ранга;
  • Већу пажњу посветити даровитим ученицима;
  • Побољшати квалитет допунске наставе (редовност и обухват што већег броја деце).

Нема коментара:

Постави коментар