23. априла 2013. године ученици нижих разреда
из Амајића су посетили своје другаре у Цулинама. Разлог дружења је да се деца
из издвојених одељења и матичне школе боље упознају, друже, сарађују, играју и
заједнички раде. Овај сусрет су посветили текућем годишњем добу што је и била
тема активности које су одрађене заједничком сарадњом, У СУСРЕТ ПРОЛЕЋУ.
Активности су биле у духу
пролећних мотива и свим дешавањима која прате ово годишње доба којем се деца,
без сумње, радују. Разлози због којих деца уживају у пролећу испраћене су свим
активностима у којима је повезана игра са активним учењем. Овакав начин рада се
веома допао деци, тако да су са одушевљењем прихватили све активности и задатке
које су тај дан без грешке сви урадили. Стидни су постали слободнији, несигурни
сигурни у своје знање а они који су били усамљени осетили су другарску подршку
и радостно прихватили руку пријатељства својих вршњака. Осмеси, весела граја и
такмичарски дух у школском дворишту су говорили више од речи.
Дружење је почело анализом
текстова о пролећу које су ученици упознали на часу Српског језика. Ученици су
у групама одговарали на питања са наставног листића. Показали су завидно
сналажење у писању прелепих реченица о пролећу као и опису мотива из природе.
После анализе и коментара одговора ученици су приступили ликовном представљању пролећних
мотива. Мали сликари су се одлично
снашли користећи темпере и четкице. Радови су били креативни, оригинални и
уредни. После краће паузе и доручка ученици су у пару приступили решавању
текстуалних задатака из математике. После тачно урађених задатака ученици су
решења пронашли залепљена на табли а она су скривала загонетну реченицу. Када су
открили ученици су углас прочитали загонетну реченицу У СУСРЕТ ПРОЛЕЋУ. Тиме је
откривена тема којој су посвећене све активности. Активности су настављене у
школском дворишту. Учитељице су припремиле пуну корпу латица, на којима се
налазе питања . Ученици су подељени у две екипе одговарали на питања. Одговори
су били прецизни и детаљни, деца су показала да прате промене у природи , као и
да су упознати са делатностима које су везане за пролеће. Дружење је завршено
играма у којима су ученици показали своју брзину и спретност, као и неке своје
радне навике.
На
питање учитељица ДА ЛИ ВАМ СЕ СВИЂА ОВАКАВ НАЧИН РАДА И ДРУЖЕЊА ученици су
одговорили питањем КАДА ЋЕМО ОПЕТ МОЋИ ОВАКО ДА СЕ САСТАНЕМО И ДРУЖИМО. Ово је
довољан показатељ да је данашњи дан, несвакидашњи у школској пракси, пронашао
своје место у будућем планирању школских активности.
Нема коментара:
Постави коментар