четвртак, 25. април 2013.

У сусрет пролећу - Цулине


23. априла 2013. године ученици нижих разреда из Амајића су посетили своје другаре у Цулинама. Разлог дружења је да се деца из издвојених одељења и матичне школе боље упознају, друже, сарађују, играју и заједнички раде. Овај сусрет су посветили текућем годишњем добу што је и била тема активности које су одрађене заједничком сарадњом, У СУСРЕТ ПРОЛЕЋУ.




Активности су биле у духу пролећних мотива и свим дешавањима која прате ово годишње доба којем се деца, без сумње, радују. Разлози због којих деца уживају у пролећу испраћене су свим активностима у којима је повезана игра са активним учењем. Овакав начин рада се веома допао деци, тако да су са одушевљењем прихватили све активности и задатке које су тај дан без грешке сви урадили. Стидни су постали слободнији, несигурни сигурни у своје знање а они који су били усамљени осетили су другарску подршку и радостно прихватили руку пријатељства својих вршњака. Осмеси, весела граја и такмичарски дух у школском дворишту су говорили више од речи.




Дружење је почело анализом текстова о пролећу које су ученици упознали на часу Српског језика. Ученици су у групама одговарали на питања са наставног листића. Показали су завидно сналажење у писању прелепих реченица о пролећу као и опису мотива из природе. После анализе и коментара одговора ученици су приступили ликовном представљању пролећних мотива. Мали  сликари су се одлично снашли користећи темпере и четкице. Радови су били креативни, оригинални и уредни. После краће паузе и доручка ученици су у пару приступили решавању текстуалних задатака из математике. После тачно урађених задатака ученици су решења пронашли залепљена на табли а она су скривала загонетну реченицу. Када су открили ученици су углас прочитали загонетну реченицу У СУСРЕТ ПРОЛЕЋУ. Тиме је откривена тема којој су посвећене све активности. Активности су настављене у школском дворишту. Учитељице су припремиле пуну корпу латица, на којима се налазе питања . Ученици су подељени у две екипе одговарали на питања. Одговори су били прецизни и детаљни, деца су показала да прате промене у природи , као и да су упознати са делатностима које су везане за пролеће. Дружење је завршено играма у којима су ученици показали своју брзину и спретност, као и неке своје радне навике.




            На питање учитељица ДА ЛИ ВАМ СЕ СВИЂА ОВАКАВ НАЧИН РАДА И ДРУЖЕЊА ученици су одговорили питањем КАДА ЋЕМО ОПЕТ МОЋИ ОВАКО ДА СЕ САСТАНЕМО И ДРУЖИМО. Ово је довољан показатељ да је данашњи дан, несвакидашњи у школској пракси, пронашао своје место у будућем планирању школских активности.

Нема коментара:

Постави коментар