среда, 25. децембар 2019.

УГЛЕДНИ ЧАС ФИЗИЧКОГ И ЗДРАВСТВЕНОГ ВАСПИТАЊА


Дана 24. 12. 2019. године одржан угледни час физичког и здравственог васпитања код наставнице Наташе Матић у осмом разреду. Часу присуствовали директор школе Радмила Божић, учитељица Љиљана Миросављевић, наставник музичке културе Дарко Ковачевић, ученик седмог разреда Лазар Бојић поводом реализације „Дана обрнутих улога“ и стручни сарадник Драгана Живковић.

Наставна област: Ритмичка гимнастика и плес; наставна јединица: Вежбе са лоптом; тип часа: увежбавање.

У уводном делу часа наставница са ученицима ради вежбе загревања: ученици прво ходају око терена, затим трче са различитим задацима које треба да обављају док наставница даје упутства и демонстрира сваку вежбу (додирнути пете, предножити, бочно кретање, укрштени кораци, додиривање тла једном па другом руком, дечији поскоци, суножни скокови напред). Након уводног дела, ученицима се описују вежбе обликовања, а њихов задатак је да наставници демонстрирају сваку од задатих вежби (укупно 10 вежби обликовања). Демонстрирајући вежбе, добијају информације од стране наставника како свака, од изведених вежби, утиче на мускулатуру. Уколико им неки од термина није јасан наставник даје објашњење.

У главном делу часа ученици се распоређују у круг, слушају и гледају кореографију „Не јурите коњи у кас“, а након тога следи увежбавање сваког покрета који треба да буде у складу са музичком подлогом и са покретима осталих ученика (равнотежа, котрљање лопте по телу, бацање и хватање лопте, бацање и хватање лопте уз скокове, окрети за 360 степени, 720 степени) уз праћење јасних инструкција од стране наставника.

У завршном делу часа ученици су урадили вежбе истезања, дискутовали о одржаном часу, добили похвале од наставнице јер су сарађивали и били активни током целог часа.

Час је успешно реализован, атмосфера на часу подстицајна, ученици мотивисани за рад, наставница својим инструкцијама и јасним упутствима подстиче децу да буду што активнији на часу и користи похвалу како би повећала степен мотивисаности за рад код ученика.

Нема коментара:

Постави коментар