субота, 24. децембар 2016.

ЛАЗАР БОЈИЋ IV-2 – Дуго ћу то памтити

Много сам желео да имам телефон. Пошто сам био напоран, тата је решио да ми га купи.

Донео ми је понуду из мтс-а. Хтео сам да будем скроман, али ми је тата поручио најбољи телефон из понуде. Нисам могао да издржим да не питам маму кад ће тата доћи. Тражио сам обавезе како бих прекратио време док се тата не врати са посла. Чак сам се и са игралишта вратио раније. Напокон, тата је дошао, али телефона није било. И ето ти моје журбе ни због чега!

Сутрадан је било исто. Следећег дана гледао сам цртани филм. Кад је тата дошао, рекао је да има нешто за мене. Одмах сам скочио, загрлио и пољубио тату. Отворио сам кутију и видео да је телефон марке Acer liquid Z530. Мојој срећи није било краја. Нисам могао да се стрпим, укључио сам га одмах. Испробао сам сигурно све апликације. Кад сам добио картицу, звао сам све које знам да им се похвалим.

Телефон ће брзо отићи, али ја ћу увек памтити дан кад сам га добио.

Нема коментара:

Постави коментар