Дана 17.12.2018. године на ЧОС – у
реализована радионица у петом и шестом разреду на тему „Вештине комуникације“.
ЧОС одржале одељенске старешине Наташа Вучетић и Марија Јањић и психолог
Драгана Живковић.
Циљ радионице јесте развијање
комуникативних вештина ради конструктивног решавања конфликата.
Ученици
су подељени у четири групе и свака група је имала задатак који је подразумевао
одређену проблематичну ситуацију за коју су требали пронаћи конструктивно
решење. Чланови
група су међусобно поделили улоге, осмислили решење проблема и демонстрацијом
показали како се решавају конфликти.
Задатак 1
Ученица Тања се допада ученику Бојану
из седмог и ученику Александру из шестог разреда. Она проводи доста времена са
њима и обојица је обасипају пажњом (купују јој слаткише, деле ужину, помажу око
домаћих задатака... ). Њих двојица се међусобно друже али од кад су сазнали да
гаје симпатије према истој девојчици посвађали су се и Бојан је ударио
Александра у школском дворишту. На који начин ће се њих двојица измирити, шта
ће рећи један другом? Наравно и Тања треба да се изјасни који дечак јој се
допада. Треба да одглумите како бисте решили ову ситуацију, а да има срећан
крај. Једно из групе треба да глуми Тању, друго Александра , треће Бојана.
Задатак 2
Ученика Лазара је напала група дечака
у ходнику, на малом одмору. То је видео дежурни наставник и заједно са њима
отишао на разговор код психолога.
Одглумите ситуацију тако да један од
вас буде психолог, други Лазар и остали дечаци који су физички напали Лазара и
дежурни наставник. Како ће протећи разговор, а да се ситуација реши на најбољи
могући начин?
Задатак 3
Ученица Тијана је телефоном снимала
наставницу хемије на часу, наставница је то приметила и одузела јој телефон и
заједно су отишле на разговор код директора.
Једно из групе нека буде Тијана,
друго наставница хемије и треће директор. Одглумите како је разговор код директора
протекао.
Задатак 4
Ученик Стефан стално спава на
часовима јер до ксно остане будан играјући игрице. Наставник математике је то
приметио и позвао га на разговор.
Како ће протећи тај разговор? Једно
нека буде наставник математике, а друго ученик.
Одељенске
старешине:
Наташа
Вучетић
Марија
Јањић
Психолог:
Драгана
Живковић
Нема коментара:
Постави коментар