Наставна
јединица: Ритмичка импровизација кроз народну игру „Дуње ранке“ и народни плес
„Дуње ранке“. Циљ часа је да деца уче песму по слуху, да свирају на
инструментима, да обнове појам народна песма и да ускладе покрете са музиком.
У
уводном делу часа учитељице и ученици су пожелели добродошлицу присутним
гостима. Затим, ученици се упознају са појмом народне песме и јасно се истиче
циљ часа.
У
главном делу часа ученици певају песму Дуње ранке уз инструментал, па по
групама свирају песму помоћу ритмичких инструмената. Све време добијају јасна
упутства од учитељице Милијане како би што боље отпевали и одсвирали песму.
Потом се ученици деле у хетерогене групе и у оквиру тих група добијају задатке
да осмисле наставак песме и ритмичку пратњу.
Након
ритмичке импровизације, учитељица Љиљана улази у учионицу обучена у народну
ношњу и послужује госте и ученике слатким од дуња. Затим, поставља разнолика
питања ученицима нпр. како се зове одећа коју је обукла, где се носила, ко је
коловођа итд. Након тога ученици заједно са учитељицама увежбавају коло.
У
завршном делу часа ученици износе своје мишљење о одржаном часу и добијају
јасну повратну информацију од учитељице Милијане.
Нема коментара:
Постави коментар