понедељак, 28. мај 2018.

ЈА ЗА 15 ГОДИНА – НАГРАЂЕНИ ЛИТЕРАРНИ РАДОВИ

ПРВА НАГРАДА

Пробудио сам се у рано јутро. Падала је киша. Отишао сам до купатила и погледао сам се у огледало. Запитао сам се како ли ћу изгледати за 15 година?

Да ли ћу да будем полицајац? Да пишем казне, да се шеткам по граду и гледам да ли сви поштују закон. Можда ћу бити пилот? Да летим изнад магловитих облака. А шта је са ватрогасцем? Да ли сам способан да угасим јаку ватру и да се пробијам кроз рушевине и стене. Да ли ћу да имам браду или да будем ћелав. Можда ћу имати велики нос? Можда ћу бити висок или низак? То за сада не могу да знам.

Све у свему, имам још доста времена да одлучим. За сада имам своју личност и одличан посао. Пре него што одем назад у кревет рећи ћу вам који је то посао. Посао да будем дете.

Павле Лазић, IV-1





ДРУГА НАГРАДА

Кад порастем бићу ветеринар,
свим животињама бићу другар.
Открићу њихове све проблеме
и решићу их на време.

Све мачке и птице
постаће ми другарице.
Са псима ћу ићи у шетњу,
отклонићу сваку њихову сметњу.

Матија Трифуновић, IV-1






ТРЕЋА НАГРАДА


Ја сам дете, волим себе,  људе који ме окружују и читав свет који се налази око мене.

Понекад се запитам какав ћу ја човек  бити када  одрастем. Чиме ћу се бавити, шта ће бити моје занимање? Највише бих волела да постанем докторица, јер желим свакоме да помогнем. Волела бих да сваки човек буде бесмртан и да ниједна болест не постоји. Неуморно бих се трудила око сваког пацијента, да му помогнем и излечим га. Била бих у стању, и то без икакве муке, да помогнем, да им дам лепу реч или савет. Увек бих имала времена за сваког неутешног и очајног пацијента. Сигурна сам да бих му много помогла разговарајући са њим. Мислим да сваки доктор данас на овоме свету треба да има леп и пријатан однос са сваким пацијентом, јер је то сваком болеснику јако важно, првенствено за његово психолошко стање Ништа ми од тога не би било тешко.

Волела бих да једнога дана постанем то што желим. Постараћу се да пронађем лек за сваку болест и да сви људи буду здрави, срећни и задовољни својим животом.

Ивана Ерић, IV-2


Нема коментара:

Постави коментар