Наставна
тема: Линије у свету око нас;
Наставна
јединица: Врсте и карактер линија.
Циљ
часа : Обједињавање
и повезивање знања из историје, ликовне културе, музичке културе и српског
језика, а све везано за праисторију, примитивну музику, праисторијско доба,
појаву првог писма и цивилизација.
Наставник је повезао наставну јединицу са различитим областима (географија, историја, српски/матерњи
језик, музичка култура) , навео је доста примера из живота, одабрао ефикасна наставна средства (репродукције уметничких дела, ученички радови;компјутер,
видео-бим, интернет,
уџбеник и
методички приручник ликовне културе
за 5. разред; наставна област линија у уџбенику, интернет извори;уџбеници из историје,
српског/матерњег језика, музичке
културе за
5. разред;
CD са музичким композицијама; PPT презентација са визуелним примерима – фотографије из уметничког наслеђа) која код ученика подстичу пажњу, остварена је интеракција са ученицима, час је био динамичан, деца заинтересована за наставу, ученици су излагали своје идеје и износили мишљења. Наставник подстиче
ученике на рад тако што их мотивише високом оценом. На крају часа наставник
даје потпуну и разумљиву повратну информацију ученицима о њиховом раду на часу укључујући
и препоруке али ученици су појединачно износили мишљење о раду своје групе, о томе на чему треба да
пораде, а шта је добро. Такође, свака група је давала бод групи за коју мисли
да је најбоља. Група која је изгласана за најбољу добиће петице.
Активности и радови ученика показју
да су разумели предмет учења на часу, умеју да примене научено, да повежу
предмет учења са претходно наученим у различитим областима и свакодневним
животом.
Нема коментара:
Постави коментар