понедељак, 22. јануар 2018.

ДОГАЂАЈ КОЈИ ЋУ УВЕК ПАМТИТИ, Павле Лазић IV-1

Већ дуже време тренирам у Теквондо клубу „Душан Силни“.

Дошао је дан када ми је саопштено да почиње такмичење. Био сам запрепашћен. Сваки дан сам у соби поред прозора размишљао шта ћу да радим? Како ће све то изгледати? Да ли ћи узгубити? Стиснуо сам зубе и покушао да заборавим на то.

Пар дана касније било је време да кренем на такмичење. Сео сам у ауто и ћутао да нико не би приметио да се осећам несигурно. Кад смо стигли до сале у којој се одржава такмичење, био сам помало уплашен. Прозвали су ме и ја сам кренуо у ринг. Прву рунду сам победио, другу изгубио. Помислио сам у себи да није толико страшно. Кад су прозивали за освојена места, мислио сам да ништа нећу освојити, па сам се осећао слабо и безначајно. Одједном, чуо сам глас:

„Павле Лазић, треће место!“

Био сам запањен и изненађен. Био је то мој једини успех, осим успеха у школи.


Овај доживљај ћу памтити, зато што сам освојио прву медаљу, превазишао страх, и не само то, него сам доживео и једно лепо искуство.

Нема коментара:

Постави коментар