Драма је, може се слободно рећи, несвакидашња
метода у настави данас. Необичан, али посве кретиван начин мотивисања ученика,
где они усвајају, али и обнављају већ стечена знања. Енглески језик пружа
могућност примене драмских техника у оквиру наставе помоћу којих ученици
закорачују у једну сасвим нову димензију у којој учионица постаје сцена.
Као
пример једног од часа са драмским техникама, 06.06.2023. приказан је час
енглеског језика, који је одржала наставница, Маријана Николић у првом, другом,
трећем и четрвтом разреду у ИО у Д. Трешњици. Час је осмишљен као ревизија
вокалубарских и граматичких партиција, како назив каже, везаних за бајку
,,Црвенкапа“. Уложена креативност наставнице и труд ученика, у једном делу
часа, преселили смо се у бајку. Ученици су били у својим улогама баке, вука,
црвенкапе, дрвосече и публике. Ученици су са наставницом претходно припремили
учионицу. Након одигране бајке, наставница је ученике поделила у групе и задала
свакој групи одређен задатак.
На
овај сасвим иновативан начин употребе енглеског језика у учионици оживљава.
Ученици су сада у стању да језик користе контекстуално, што је и најважније.
Развијање комуникативних способности код ученика јесте крајњи циљ учења
енглеског језика. Језик је жива творевина, а његова конкретна примена као и
охрабривање ученика да што више користе страни језик, јесте оно што је
поспешено драмском техником у настави страног језика.
Нема коментара:
Постави коментар