четвртак, 19. септембар 2019.

ОПШТИНСКА ПЛАКЕТА ДИРЕКТОРКИ ШКОЛЕ


Поводом обележавања Дана општине Малог Зворника, 17. септембра 2019. године, у великој сали Дома културе у Малом Зворнику, одржана је свечана Седница Општинског већа.

Између осталог, на овој седници додељена су и ОпштинсКа признања.

Поносни смо на чињеницу да је директорка наше школе, Радмила Бжић, добитница Општинске плакете.

Ово друштвено признање дошло је као изенађење и пред мене ставља велику одговорност у даљем раду. Посебно сам поносНа на чињеницу да су ме предлoжили чланови колектива и Школског одбора. Ово признање је круна заједничког успеха и тимског рада и доживљавам га као заједнчки успех. Захвална сам предлагачима као и онима који су ми признање доделили – рекла је директорка школе.

Предлагачи су Општинском већу образожли да је Радмила Божћ за свој рад оцењена највшом оценом од стране екстерних евалуатора из надлежног министарства, као и да је први лиценцирани директор образовне установе на подручју Општине, чиме су потврђен њени резлтати у раду.





Нема коментара:

Постави коментар