уторак, 30. мај 2017.

ЗАМИШЉЕНИ ИНТЕРВЈУ СА НИКОЛОМ ТЕСЛОМ, Жељко Томић, седми разред

Већ неко време се припремам за овај за мене посебан интервју. Једног поподнева сам се договорио са господином Теслом да се састанемо сутрадан и да направим са њим интервју. То сам урадио јер сам желео да сазнам нешто више о једном од најгенијалнији умова света.

-          Сви знамо да сте Ви један славни и велики геније који је створио нешто што је свим људима олакшало живот. Да ли Вас је та слава применила, да ли сте постали другачији човек?

-          Па и није ме та, што кажете, слава променила, ни физички ни психички пошто сам остао приземан човек.

-          Реците ми конкретно, како сте дошли на такву идеју­? Како сте смислили да на неки начин савладате електричну енергију?

-          Па то је мало дужа прича, али покушаћу да је скратим. Као млад сам код себе приметио велико интересовање према том електрицитету и електричној енергији. Дуго сам размишљао како да патентирам једну моју посебну идеју. Годинама сам се мучио и смишљао планове у глави. Једног дана сам то реализовао и покренуо и то је функционисало.

-          Занимљиво. А можете ли ми рећи да ли је неко хтео да Вам украде планове и идеје?

-          Може се рећи да је било неких случајева да су хтели то да ми одузму, али ја сам био досетљив и сналажљив, па нико није успео.

-          Да ли сте се плашили некада струје и како сте постали њен „господар“?

-          У неким тренуцима сам био у веома ризичном положају када бих нешто погрешио, али сам увек имао решење за проблем, увек сам имао нешто при руци, за не дај боже.

-          Како сте поступали када бисте нешто погрешили?

-          Па прво бих се успаничио па затим ситуацију спустио на нормалан ниво. И када би се у неком експерименту десила грешка више пута, ја бих га уништио и не бих никоме причао о томе.

-          Хвала Вам што сте ми учинили велику част и пристали на интервју. Драги читаоци, то је био наш највећи ум, Никола Тесла. Господине Никола, видимо се неки други пут.


Увек ми је задовољство да направим интервју са неким великим човеком, а поготово са научницима.

Нема коментара:

Постави коментар