среда, 25. децембар 2019.

УГЛЕДНИ ЧАС ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА

Дана 24. 12. 2019. године одржан угледни час енглеског језика код Маријане Николић. Час је реализован у ИО Д. Трешњица у првом, другом, трећем и четвртом разреду. Часу присуствовали директор школе Радмила Божић, учитељица Љиљана Миросављевић, учитељица Милена Матовић, стручни сарадник Драгана Живковић.

Наставна тема: „Festivals“; наставна јединица: Marry Christmas and Happy New Year“;
тип часа: утврђивање.

Док деца слушају песму наставница је на табли залепила слике које симболизују предстојеће празнике. Затим се подстиче дискусија, ученици говоре на енглеском језику како се осећају поводом празника, одговарају на питања шта се прославља 25. и 31. децембра.

На почетку часа ученицима је представљена наставна јединица, истакнут циљ, објашњено који ће бити њихови задаци током часа.

Ученици су имали задатак да глуме три скеча:
  1. Вилењаци у штрајку (трећи и четврти разред)
  2. Три мала анђела (први и други разред)
  3. Где је списак? (четврти разред)

Свако од ученика је био укључен у наставу, имао свој задатак, обавезе су подељене и деца су успешно изнела своје улоге.

Након глуме, ученици раде у групама: Први разред је добио задатак да нацрта жеље; други разред је добио кратку форму писма на које ће дописати своје жеље; трећи разред је имао задатак да напише писмо које се састоји од личних података и жеља; четврти разред је правио јелку са новогодишњим одлукама. Након завршетка обавеза групе презентују своје радове.

Затим, ученица у улози Деда Мраза чита имена деце, они долазе до ње, добијају поклоне и формирају круг. Наставница Маријана Николић објашњава деци да ће играти игрицу LEFT-RIGHT и  чита песмицу, а ђаци пребацују пакетиће лево или десно у зависности од тога да ли чују реч лево/десно док слушају песмицу.

У завршном делу часа сви стоје у кругу и певају песмицу We wish you a Merry Christmas. Следи евалуација часа од стране ученика и наставнице.

Час је успешно реализован, сви ученици су активно укључени у наставу, са подељеним обавезама, присутан индивидуални рад на часу и рад у групама-подстицање сарадње. Час динамичан, подстиче се интеракција, креативно осмишљен, задаци прилагођени узрасту деце (први разред је добио лакше задатке, док су трећи и четврти разред добијали теже задатке). Излагање наставнице је такође примерено узрасту и могућностима деце. Утисак о часу повољан.



Нема коментара:

Постави коментар