понедељак, 2. јул 2018.

МОЈА УЧИТЕЉИЦА-ПОРУКА ЗА РАСТАНАК – Павле Лазић, IV1


Драга учитељице близи се крај школске године  тачније близи се крај четвртог разреда.

Учите Матију и мене 2 или 3 године нисам сигуран, али вазно је да нас уците. Било је четворки, тројки и петица и увек сте нас праведно оцењивали ,  увек сте нам објаснили зашто смо добили лошију оцену. Ја  једноставно узивам код вас на часу. Жао ми је сто ми ви више  нећете предавати. Брзо пролази ово време док трепнеш ево вец скупљамо новац за журку за крај наше школске године. Не постоји дан да нас  ви нисте бар једном насмејали. Математика, Српски језик, Природа и  друштво, кроз забаву смо све то научили уз васу помоћ. Ако некоме нешто није јасно, директно излази пред таблу да се проблем реши. Остају вам Вања и Андјела јошдве године па ће и оне писати исто што сад и ја пишем.

Знам да ће ми у петом разреду бити  веома лепо али четврти никада нећу заборавити баш зато што сам имао савршену учитељицу.

Нема коментара:

Постави коментар